Zelf afspraken inplannen door bewoners

Uw bewoners plannen zelf hun afspraak voor reparaties in bij Techem.

Vanaf nu maken uw bewoners namelijk zelf, online, hun afspraak met Techem voor reparatiewerkzaamheden aan het meetsysteem in de woning. Op een dag en tijdstip dat het hen het beste uitkomt.

Hoe?

Heel simpel. Als u al gebruik maakt van onze volautomatische systeembewaking of nadat u de reparatieopdracht aan Techem verstuurd zoals u al gewend bent, sturen wij uw bewoner een brief met het verzoek een afspraak met ons te maken. In de brief staat precies uitgelegd hoe er online via de site van Techem een afspraak met onze monteur wordt gemaakt. 

Online geen optie? Dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar en maken een persoonlijke afspraak. 

Eenmaal ingelogd vult uw bewoner de  gegevens aan en maakt daarna een keuze uit een aantal voorgestelde dagen en tijdstippen. Past dit niet? Dan is er nog de keuze om een geschikter moment aan te klikken. Na de afspraak bevestigd te hebben, ontvangt men een e-mail ter bevestiging.

Indien uw bewoner na 10 dagen nog geen afspraak heeft gemaakt, wordt door Techem een tijdstip meegedeeld. Het meetsysteem moet immers zo snel mogelijk weer worden hersteld. Maar we houden het flexibel: deze afspraak kan door uw bewoner online of telefonisch gewijzigd worden. 

24 uur voor de uiteindelijke “date” ontvangt uw bewoner nog een reminder van de gemaakte afspraak via het opgegeven e-mailadres. Indien de bewoner een telefoonnummer heeft opgegeven, dan wordt er een SMS-je gestuurd.

Kan het nog vriendelijker?

Jazeker. Als eigenaar / beheerder van de woning weet u meteen wat er in de woning gedaan is. Indien u uw e-mailadres ten tijde van de reparatieopdracht heeft meegedeeld, ontvangt u de terugkoppeling van de werkzaamheden nog voordat onze monteur de woning verlaten heeft. 

Voordelen voor u

  • Facturen voor “niet thuis” worden aanzienlijk gereduceerd.
  • Een terugkoppeling van de werkzaamheden ontvangt u direct na de werkzaamheden op het e-mailadres wat opgegeven is bij de indiening van de reparatieopdracht. 
  •  Geen extra kosten. Kortom een gratis dienst die het uw bewoners en u makkelijker maakt.

Voordelen voor uw bewoners

  • Geen eenzijdige afspraken meer vanuit Techem.
  • Uw bewoner maakt de afspraak voor de dag en het tijdsblok dat het hem/haar uitkomt.
  • Uw bewoner ontvangt 24 uur voor de afspraak een melding per e-mail dat de monteur komt.
Naar boven