Reparatie of onderhoud afspraak maken doen bewoners zelf.

Voorkom eenzijdige afspraken. Bewoners maken zelf online een afspraak voor onderhoud of reparatie op een dag en tijdstip dat het hen het beste uitkomt.

U bent een bewoner en heeft een bericht voor reparatie of onderhoud van ons ontvangen? 

Klik dan op de rode knop voor het maken van een afspraak

U ben een beheerder en wilt een reparatie aanvragen? 


Geen gedoe Een reparatie of onderhoudsafspraak maken, zo werkt het:

  1. De beheerder vraagt online via het beheerders portaal een reparatie opdracht aan.
  2. De bewoner ontvangt hierover bericht per per post of e-mail*.
  3. In deze brief vragen wij de bewoner zelf een afspraak met ons te maken. 
  4. De inloggevens voor het maken van een afspraak staat in de brief.
  5. Een afspraak maken kan binnen de vrijgegeven tijdvlakken.
  6. Komt dit niet uit, dan bieden wij de bewoner de optie een ander moment te kiezen.
  7. De bewoner ontvangt per e-mail of post een bevestiging van de afspraak.

*Het meetsysteem moet zo snel mogelijk worden hersteld. Dit is in het belang van de bewoner. Mochten wij 10 dagen na datum van de brief nog geen afspraak hebben ontvangen dan geven wij zelf, per brief aan wanneer wij langskomen.

De voordelen voor beheerders

Online onderhoud en reparatie afspraak maken voor bewoners

1

Minder facturen

Facturen voor “niet thuis” worden aanzienlijk gereduceerd.

2

Terugkoppeling

Direct na de werkzaamheden een terugkoppeling per e-mail.

3

Gratis

Geen extra kosten. Kortom een gratis dienst die het voor bewoners en beheerders makkelijker maakt.

Ook interessant voor u?

Bewonersinformatie

Uw woning is aangesloten op een collectieve installatie? Techem meet in opdracht van de woningbouwvereniging, VvE of beheerder het werkelijke verbruik aan energie per woning

Bewoners portaal

Inloggen bewonersportaal Mijn Techem / Mijn Energiecoach. Inzicht voor bewoners in verbruiken, meterstanden en afrekeningen.

FAQ - Meeste gestelde vragen

Techem stopt graag energie in uw vragen. Komt u er niet uit? De meest gestelde vragen hebben we al voor u beantwoord.