Wat onze klanten over ons zeggen

Samen bereiken we meer. Dit is wat onze klanten in een paar woorden of zinnen over ons zeggen.

"Wij zijn heel erg tevreden over jullie diensten. Met name de onderstaande punten:
 

  • Heel snel met het verwerken van gegevens voor de afrekening
  • Goede terugkoppeling als er onduidelijkheden zijn betreffende de afrekening
  • Meldingen van meters die niet functioneren of andere misstanden
  • Onze huurders krijgen een uitgebreide reactie als zij vragen hebben over de afrekening of werking van de meters.
  • Goede kennis van zaken."

"De samenwerking met het team van Techem is ronduit goed te noemen.

In 2020 worden de gegevens over en weer via de daarvoor ingerichte Sharepoint omgeving uitgewisseld. Dit werkt zeer prettig omdat alle gegevens, op één centrale plaats, voor zowel Techem als Woningbedrijf Velsen beschikbaar zijn.

Concept afrekeningen worden snel opgesteld en eventueel daaruit voortvloeiende vragen vlot beantwoord. Na akkoord wordt de definitieve afrekening en bijbehorende importbestanden direct verzonden. Het is zeer prettig dat de norm van twee weken iedere keer weer wordt gehaald."

"We zijn heel tevreden over de snelheid van het afrekenen van de water- en warmtekosten.

Als we de opgave van een complex doorgeven is veelal binnen een week de concept-afrekening en daarna de afrekening opgesteld en verstuurd via Secudoc.

Dit geeft binnen onze organisatie veel rust. Je hoeft er inmiddels niet meer naar om te kijken en je kan je planning maken om de afrekeningen in het eigen systeem in te lezen en te verwerken.

Het contact met uw medewerkers is informeel maar toch zakelijk als het moet. Ik heb altijd een goed gevoel als ik een vraag stel,

die binnen een korte tijd wordt beantwoord, zodat ik gelijk met het antwoord verder kan.

Ga zo door!."

Marcha Kuipers - Kors , onze contactpersoon
"Door de snelle reactietijd, het benoemen van bijzonderheden en verwerking van de gegevens is afrekeningen snel opgesteld."

"Techem staat bij ons bekend als een vriendelijk en meedenkend bedrijf dat verstand heeft van hun werkzaamheden.

Zeker met alle wetswijzigingen de afgelopen tijd wordt er wat af gemaild met de afdeling Afrekeningen over hoe we de zaken willen inregelen, of dat ook kan en soms komt Techem ook zelf met een betere/andere optie dan daar wij zelf aan gedacht hebben.

Er is tussen onze afdeling Servicekosten, die de afrekeningen stookkosten maken, nauw contact met de accountmanager. Dat zorgt voor korte lijntjes en snelle oplossingen bij vragen en/of problemen.

De afdeling klantenservice hebben we eigenlijk niet zoveel mee te maken. Dat is een goed ding naar onze mening, dat houdt in dat er dus weinig inhoudelijke vragen zijn over de afrekening.

Uiteraard worden er ook fouten gemaakt, zoals overal. Maar die worden dan ook weer in overleg met elkaar opgelost. Soms is het lastig dat er wensen zijn die niet mogelijk zijn omdat er beperkingen zijn vanuit het hoofdkantoor of door beperkingen in een systeem, maar ook dan wordt er zo goed mogelijk gekeken naar de mogelijkheid om zo dicht mogelijk in de buurt van deze wens te komen.

Al met al is Techem een fijn bedrijf om mee samen te werken."

"Techem verzorgt voor Stadlander het gehele proces van inning en incasso van het maandelijkse voorschotbedrag en het opstellen en afrekenen van de jaarlijkse afrekening. In die zin ontzorgen zij onze organisatie.

Jaarlijkse evalueren wij onze samenwerking, waar nodig sturen we bij. Maar dat is de laatste jaren eigenlijk niet meer aan de orde: we zijn op elkaar ingespeeld.

De inning en eventuele incasso van het maandelijkse voorschotbedrag verlopen correct en in overeenstemming met het incasso beleid zoals Stadlander dit ook hanteert voor haar huurders.

Het contact met de medewerkers van de diverse afdelingen binnen Techem verlopen vlot en prettig."

"Al ruim 11 jaar is er een relatie tussen Techem en onze VvE Kortgeneflat.

We hebben nooit geweten, dat Techem zo’n grote internationale speler is in de competitie van de digitale warmtemeters. Er is veel technische kennis aanwezig bij Techem, die niet altijd begrepen wordt door onze bewoners.

Gelukkig willen de medewerkers van Techem altijd in Jip & Janneke-taal uitleggen hoe het allemaal werkt.

Fijne mensen en een fijne organisatie om mee samen te werken. Ga zo door!"

Jan Sijm, onze contactpersoon
"Medewerkers van het team afrekeningen zijn zeer behulpzaam en dat werkt heel prettig."

"Erg tevreden, er is een goede samenwerking.
Bonarius fungeert regelmatig als partner voor installatie van de meters. Het contact met de is indien nodig snel en adequaat.

Duidelijke afspraken en direct snel contact met Pieter Speelman onze accountmanager."

" Inmiddels zijn we al 8 jaar partners.
Wij zijn (nog steeds) meer dan tevreden! Vooral de contacten met Rian en Gaby lopen gesmeerd."


Ron van der Hoek, onze contactpersoon
Bewezen betrouwbare en prettige samenwerkingspartner."

Ook interessant voor u?

Werken bij Techem

Samen met team NL werken we dagelijks om klanten te voorzien van service, advies en een super snelle afrekening energiekosten.

Over Techem Nederland

Klaar voor de toekomst! Samen maken we uw gebouw(en) slimmer, duurzamer en gezonder.