Veel gestelde vragen
Techem Portal
In deze categorie vindt u de veel gestelde vragen over het Techem Portal. Dit is een online platform speciaal voor woningbouwverenigingen, VvE's en beheerders. Door een vraag aan te klikken komt het antwoord tevoorschijn.
Meterstanden, verhuizingen of afrekeningen van alle objecten, die onder uw beheer vallen inzien of doorgeven kan gemakkelijk, en 24/7 via uw eigen Techem Portal. Speciaal voor woningbouwverenigingen, VvE’s of beheerders is het online Techem Portal toegankelijk.
Hoe het werkt of aanmelden? U ontvangt van ons zodra een complex voorzien is van meters een inlogcode en wachtwoord voor het Techem Portal. Dit kan via de link bovenaan onze website of via https://www.portal.techem.nl
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op de button 'wachtwoord vergeten' of bel onze klantenservice 076 57 25 800.
Het Techem Portal beschikt over een aantal handige funcionaliteiten:
- Opgeven kosten / tarieven voor de eindafrekening
- Verhuizing doorgeven
- Tussentijdse afrekening aanvragen
- Reparatieopdracht aanvragen
- Meterstanden inzien
- adapterm cockpit: alleen indien adapterm aanwezig is in het complex
- Archief online: hier kunt u afrekening downloaden voor uw eigen administratie of voor een kopie
- Bewonersregistratie: hier registreert u bewoners voor Mijn Techem en Mijn Energiecoach
Bij elke functionaliteit vindt u ook een 'help' knop.