Zelf afspraken inplannen door bewoners

U plant zelf uw afspraak voor reparaties in bij Techem.

Vanaf nu maakt u namelijk zelf, online, uw afspraak met Techem voor reparatiewerkzaamheden aan het meetsysteem in de woning. Op een dag en tijdstip dat het u het beste uitkomt.

Hoe?

U ontvangt eerst een brief met het verzoek een afspraak met ons te maken. In de brief staat precies uitgelegd hoe er online via de site van Techem een afspraak met onze monteur wordt gemaakt. 

Online geen optie? Dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar en maken een persoonlijke afspraak. 

Eenmaal ingelogd vult u de  gegevens aan en maakt daarna een keuze uit een aantal voorgestelde dagen en tijdstippen. Past dit niet? Dan is er nog de keuze om een geschikter moment aan te klikken. Na de afspraak bevestigd te hebben, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

Indien u na 10 dagen nog geen afspraak heeft gemaakt, wordt door Techem een tijdstip meegedeeld. Het meetsysteem moet immers zo snel mogelijk weer worden hersteld. Maar we houden het flexibel: deze afspraak kan door u online of telefonisch gewijzigd worden. 

24 uur voor de uiteindelijke “date” ontvangt u nog een reminder van de gemaakte afspraak via het opgegeven e-mailadres. Heeft u een telefoonnummer opgegeven, dan ontvangt u een SMS-je.

Voordelen voor u

  • Geen eenzijdige afspraken meer vanuit Techem.
  • U maakt de afspraak voor de dag en het tijdsblok dat het u uitkomt.
  • U ontvangt 24 uur voor de afspraak een melding per e-mail dat de monteur komt.
Naar boven